Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Contest Mata Paling Kebabom!

Syarat2 Contest nie :

  1. Jadi follower Farzana Farzanto. supaya senang aku nak inform apa2 pasal contest ni. lepas contest ni abes, nak unfollow aku balik pon takpa.
  2. Kena LIKE page ni CLICK SINI. sebab hadiah korang datang daripada sana.
  3. Pemenang contest ni akan ada DUA orang.
  4. Make an entry about this Contest. tarok gambar yang korang nak taruh kan sekali. lepas buat entry, tinggalkan link entry korang dekat komen entry ni.
  5. Gambar2 korang tak boleh lebih dari paras dada. sebab contest ni FOKUS kepada MATA. tak kisah berapa keping korang nak taruk, tapi aku akan pilih SATU jea okay?
  6. Tag kepada 3 rakan blogger korang.
  7. Letak banner di side bar blog and link kan terus ke entry ni.
  8. Gambar2 tu akan aku akan upload kat page yang aku suruh korang LIKE tadi. Picture yang dapat most LIKE photo akan menang.
  9. Korang akan dapat sepasang CONTACT LENS sebagai hadiah pada setiap pemenang dan ada hadiah rahsia lagi satu. haaa. nanti aku update pasal hadiah rahsia tu.
  10. Penyertaan BERMULA pada 17 April hingga 17 Mei 2011. 
NIe Pic Amani : 







3 pic dgn tudong..1 pic x pakai tudong.. :) ...

Amani Nk tag 3 owunk kawan amani  :

Qeela
Aina
Ela