Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Akim AF7 Sekarang Taste Dengan Girl Yang Chubby?


16 MEI 2011: Murai Batu percaya, mesti ramai yang terkejut bila baca tajuk kat atas ni kan? Tapi sungguh, Akim AF7 yang juga duta Wall's Cornetto sekarang ni memang suka dengan perempuan yang tembam-tembam atau chubby-chubby. Tak tahulah pasal apa. Tapi, itulah perempuan yang jadi idaman Akim AF7 sekarang.


Hai, kalau macam tu, apa jadik pulak dengan Stacy AF6? Takkanlah pasal perempuan chubby, Akim sanggup tinggalkan AF6 kot? Entahlah, bab-bab ni, Murai Batu tak nak masuk campur.



Sebab, benda-benda ni melibatkan hati dan perasaan seseorang. Kadang-kadang perasaan seseorang boleh bertukar atau berubah dengan serta-merta. Dulu, suka yang macam ni, sekarang yang begini pulak. Ha..Macam Akim AF7 jugak.



Yang Murai Batu nak sangat tahu ni, siapa si perempuan Chubby yang berjaya menawan hati si Akim AF7 ni? Siapa? Siapa? Yang pastinya, makin berbungalah hati kebanyakan perempuan-perempuan chubby kat luar sana.



Sebab, taste Akim AF7 lebih kepada mereka dan bukannya jenis perempuan-perempuan yang suka hadap sangat nak berlapar serta berdiet semata-mata nak jadi kurus dan dapatkan bentuk badan ala-ala model.



Yang penting, Murai Batu pun tak tahu siapakah si perempuan chubby yang bertuah tu. Tapi, dia adalah calon yang dianggap paling layak untuk memegang watak sebagai teraju utama dalam sebuah filem berbentuk muzikal yang bakal diterbitkan tidak lama lagi.



Filem berbentuk muzikal ini pula akan menampilkan Akim AF7 sebagai heronya yang mana nanti dia akan jatuh cinta si heroinnya - seorang yang chubby atau barangkali terlebih sihat. Khabarnya, Akim sanggup lakukan apa saja untuk demi cintanya yang begitu mendalam terhadap perempuan tersebut.



Wow, macam maan agaknya percintaan Akim dengan si gadis Chubby atau terlebih sihat ini nanti ya? Kita tunggu...

Credit To : Murai