Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


[ Contest # 2 ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!

Nk join ? Klik Sini-->Contest Prince

Kenangan Sewaktu Zaman Persekolahan 

Hhaa zaman persekolahan? amani pon masih skull agy..lalala

Nie pic mase kt skool Holland..masa sesi persekolahan 2010-2011 .. skunk nie pon dh cuti summer... 


time nie mase chrismat...i miss this moment ! amani xderk lah pic nie sbb amani amik pic nie...sume ngah tunggu cikgu masuk klas ...


nie time camping...haha time nie best..kiteowunk lawan ngan kelas 1SA.kelas kiteowunk 2SB..haha last2 amani jatuh..uwaaa sakitttt...tp kelas kiteowunk menang...

time nie plak..mase dgr arahan dr salah sowunk cikgu cara2 nk memanah..aaaa sakit tgn nk tarik bende tuh..hahahah

Tp time camping nie sgt2 best ! I love it !

Skunk nie..i miss 2SB....kiteowunk sume dh berpecah ke skool len.. HUwaaaaaaaaaaaaaa.... I miss you guyss *mcm lah dyeowunk leh bace blog post nie dlmbahse mesia..hahaha

OKey enough ! Next contest plak...