Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Spontan Khamis

haa..assalam uols..hhehe...tetibe ade sorunk blogger nie suwoh buat entry baru..so dye ckp buat entry sal spontan khamis..okey..

ape yg amani pikir skunk nie? ermm

Sebanyak2 haters yg kite jumpe...tetapi masih ramai lagi org yg sayang kita.



Kenapa erk amani ckp mcm tuh? ntah sbb an...amani ase..walaupon ramai yg xsuke kite..tp byler tgk2 balek..kire2 balek...mmg ramai lagi org yg syg kite.~ Heeeeee..

tp klu prangai mcm hampeh...mmg ramai lah haters..tp klu org cam amani nie...mane der ramai haters..opsss *prasan pulak ... :face7:





:67::67: