Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Runsing


Aku tak tahu ape yg aku lalui skunk nie...sumenyer jdk serba tak kena...kenapa aq mimpi psl arwah yg bukan2? Sebb mimpi tuh lah aq x leh trime pemergian dye..oh nooo....kenapa misty jdk mcm nie... AMANI COOL BABE....just be cool...fuhhh... i dunno nk buat ape skunk nie...

Oh damn ! I dunno what can i say.but i really2 miss u..me n ela....kiteowunk mmg bole jdk pengganti kwn setia like you...but pengganti tak penah same mcm ko....

sape lagi nk sakat aku? sapa lagi nk perli2 ela? siapa lagi nk kuatkn semangat aku dan ela? Aku konpius skunk nie..

Adakah patut aq crk pengganti? NOOO I DONT WANT IT !

You trick me.. you said that you were bz  with your SPM but YOU SICK !

Aku tak sempat nk dgr suara kau buat kali terakhir....weh ko tau tak...aq mimpi kau dtg kt aku ko peluk aku n ko ckp "Aq syg ko forever" pas uh ko senyum kt aku...Ape sume nie weh?

Weh...kalau aq ade peluang nk ckp ngan ko walau sesaat pon...aq nk ckp ko lah kwn terbaik lelaki dlm dunia nie !!!!! x derk sape ley jdk pengganti ko.. !!!!!

aku rindu kau.....