Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Kasi saya peluang kedua...

Awak...maafkn saya awak..saya x berniat nk buat awak mcm nie..sbb dye ..saya tinggalkn awak...

Awak saya tau..benda nie amat memalukn..tp percaya lah...klu awak kasi saya peluang kedua...saya akn menghargainya awak..
tlg...

mmg slame nie saya x layn awak...sbb saya takut awak..takut tau tak? tp lepas kwn awak cite sumenie..saya sedar..yg awak lgi menyayangi saya dr dia.. slame nie..ape yg saye harapkn..sumenyer hancus...

Awak...


Aku yg merinduimu dengan sepenuh jiwa
Hati ku kosong bila kau jauh menyepi
Tercari-cari serpihan indahnya cinta
Dalam keheningan mlm mengejar bayang ilham
Antara sedar dan dilamun igauan cinta
Airmata ku mengalir dalam kepasrahan
 Lagu nie..buat saya nges n teringat kt awak...

Awak sesungguhnya..saya trima sume nie....klu mmg betul awak nk jauhkn diri dr saya..saya pasrah awak..saya pasrah.. ;(