Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


No matter Happen we are friends forever

Hihohihooooooo.. Wanna tell a story about one of my bestie aka my NOT OFFICIAL twins :P Haha

Her name is Adelah Bt Adel but  i call her ELA ..just a simple name but nice you know..
She was PMR candidate..so she is 16 years old..

I met her at AfiqHakim's chatbox . i knew her since dec 2009 .. so dh 2 years kenal dia..

Dulu saya tk suke dia..sbb dia suke MARAH org..tp tak tau mcm mane leh rapat dgn dia.. haha..

Mcm persamaan kiteorg dan banyk juga perbezaan kiteowunk..tp tuh sume bukan penghalang dalam satu friendship..To know her is one of the best moment in my life.. she can understand me and i her too

Gadoh? Hmm tak pena.. tp salah paham pena..tp tk der la sampai gado tk bertgur spe.. if ada yg tk kena..kiteowunk bincangkn pslnie. tk pena nk lari dri masalah kan ela kan?

Kenal dia cyber dh 2 tahun..Hari yg dinantikn telah tiba.. 15 Januari 2012.. tarikh yg amat bermakna buat our friendship..first time kiteowunk jmpe sbb sye balik malaysia :')

Pttnye jmpe 8 januari.. tp diatk lehkluar.. n time tuh sye ade DATE dgn Max 24:7 :P Bhahahaa..

Mula2 tkjdi jmpe tau.. dh nges dh..sbb mmg dri dulu dh plan nk jmpe.. :'( Tp last minute dptjmpe.. tq to my bff Iqin cuz sbb dia la sye leh kluar gi jmpe Ela .. Hahah

Kiteowunk jumpe dkt Midvalley .. Oke midvalley sgt la sesak :3 ... tp tk per..nk jmpe dia punya psl..

Pas uh dia saja pakai bajuwarna pink ! oh damn im jeles cuz that time sye pakai baju biru..grr hate you ela..asal tk ckp nk kai baju pink? Hahahahahahah !!!!

Kiteowunk pi tgk wayang cite Keramat.. ok cite tuh end dia tk dermotif.. tp sye punya lah kuat menjerit :3 bhahahaha.. siap pi pelok ela dlm wayang tuh..bhahaha over seh xD

Haha pas uh kiteouwnk gi makan pizza.. ok sgt sedap..miss that momentt :')

No matter what happen.. we stay be frens forever.. :') U like my sista.. and your life is almost same with my life so no wonder we can understand each other.. Heheheheh

Iloveyou <3