Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Sweet 15

Assalamualaikum and hai. Wanna story about my birthday this year. This year March gave me an unforgetable memories. Ya Allah bersyukur sgt. Tak sangka tau akn jdi happy mcm ni. Betul la. Kita tk selalu dpt apa yg kita harapakn tetapi kita slalu dpt benda yg LEBIH BAIK dri apa yg kita harapkn. Thanks Ya Allah.

This year ofcourse. Seperti last year .. Am waiting for the wishes from my idol. Max 24:7 . Not from all of them but just 3 of them act. Hans, Ob & Aar.

It's 12 am in Malaysia and yes people starting wish me. Wish dari Kak Syida, Kak Hanis and Kak Nini sgt membuat ku tersedar yg dunia ni bkn hanya untuk main2 saja. :')

Ni wish dari Kak Hanis. 


Wish dari Kak Syida and Kak Nini tk der picca. Tk bole nk PS dkt phone. Yer la bkn nye smartphone mcm org lain :p 

Dapat wish dari Kak Lynn. Heeeee. Rasa dimanjakan sangat oleh Kak Lynn. Wish dia comel sgt. Tq kak


Abg Ewan pulak balik2 kerja terussss wish birthday tinkerbell dia. Heee. Syg abg ewan. <3 br="" nbsp="">

Comel je tulisan abg Ewan. Hihihi

Blogpost dari Kak Fatinah for my birthday. Tq Kak.  > Click Here <

Then my bf online. Tpi diam snyp je. Hmm me was like.. Dia lupe ke? But nvm. Tunggu and tunggu.

Am waiting and waiting. But no respond. Semua tk online time tu. Yer la Max bru balik dri JB ABPBH punya roadtour . Dorg mse tuh OTW ke KL. Ape bole buat hanya bole tunggu dan tunggu. Mase tuh mmg dh mengharap gila kot. Lgpon mmg dri last year mengharap.

But then tgh tweet2.. Hans online. Me was like hmm. harap2 dia wish. Tunggu tunggu nothing. Dia tweet je. Maybe dia lupe kot? Hmm. But then. I got a mention. And here is it.

Heeee. Menjerit tau. Igtkan lupa. Thank you abg Hans. :) 

Lepas tu me talk dgn abg Ob. Hmm. Dia tk ckp ape2 pon time tuh. Amani igt dia lupa. Mcm last year pon dia lupe. But nvm. Tk mengharap. Dri Aar pon. Tunggu and tunggu sbbnya last year dia ckp nk wish tpi birthday last year pon dia tk wish. Smpai la birthday thun ni amani still mengharap. :')

Nak tak nak kena la tidur sbb esoknya skolah. Kak Syida ckp tunggu la smpai dia wish. Jgn ckp ape2 dkt dia. Yer la. Nak dia igt sendiri. Tk guna jgk klu dia wish tpi org lain igtkn . :')

Ok then lps tu baring ats katil. Try to sleep but tk boleh. Pejam celik pejam celik still tk bole tidur. Lps tu dkt whatsapp dri kak Syida. dia anta printscreen. ME TERUS BANGUN. On twitter balik. Sbbnya.. dapat wish dari ... 

Wow. Tak sangka dia akn wish. Dpt tidur lenaaa weh dgn wish ni. Bru boleh tidur. Thanks to Kak Syida jgk klu dia tk anta PS ni .. Tk lena tidur. Susah hati je.

Before tidur stalk instagram dulu. Tgk stu post dari my bf. Wah dia wish dkt situ. Hee malu tgk gmbr sendiri dkt instagram xD haha. Tq syg :*


Esok paginya saya bangun. Wah rasa mcm retis. Hahahahhaa. Then sye ke sekolah pakai dress yg kak Syida bagi. Sye syg dress tu. Hadiah pertama dari Kak Syida. Dan hadiah plg bermakna.

Mse otw ke skolah. Ayah call.

Me : Hello Ayah.
Ayah : Hello. Kau dkt mana tuu? ( Nada marah)
Me : *dh tkut* Err nk pergi skolah la.
Ayah : Happyy birthdayyy....
Me : *tergamam*
Ayah : Dh pergi skolah sne.
Me : Ok bye.

Ya Allah. menitis air mata dlm bas tuu. :') First time ayah buat cmni. Ya Allah terima kasih ayah.

Dkt sekolah.. Happy sgt. All my favourite teachers wished my birthday. Bahagianya. :')

Officially 15. 

Birthday cake tkder. So Clara ckp kita sambut dgn mini pizza je. Hahah

Me and Clara. ~ 

My biology teacher. ^^ Best moment ever

#InstaCollege me on my birthday Heee.

Then blik skolah lepak dgn Clara. Tgk twitter fb. Still no wish from my abg bambam. Rasanya dia lupa saya pasrah je la. Then balik rumah online balik. Tgk twitter. ade mensi. Whatsapp pon penuh. Haha. Abg Bambam doesnt forget my birthday !!! Heeeeeeeeeeeeee. 

Terima kasih abg. Mmg dh besar dh adik abg sorg ni. :) 

Ok. Complete. All of the handsome boy dh wish me. Tpi time tu rasa kosong. Sbb teringat kt Abg Iym. Hmm. last year dia buat suprise untuk amani. tpi ari ni dia diam je. Hmm. Amani pon malas nk kte ape. maybe busy. 

Then bkk fb lagi stu. Tgk Mama wish my bufday. ya Allah sweet gila. :') Syg mama. Tq mama. 

Malu gila mama edit gmbr cmtu -_- hahaha 

Lps tu chat dgn kak Hanis. Amani ckp dkt kak hanis.." Kan best klu Fero dgn Darry pon wish my bufday" lebih kurang cmtu la amani ckp. But then tgk kt tweet. Darry mention.

Ya Allah terkejut gila. Thanks for the wish Abg Darry. :')
Kak Hanis am still wondering. Hahahahaha. :p Then lps tu abg Fero pon wish jgk dkt fb. Terima kasih bnyk2.

But then Abg Fie online. Me chat with him. And his wish me as a belated birthday. Tq Abg Fie. :')


Esoknya online mcm biasa. Tgk fb. Abg Iym ade kasi wall post. baca2. ya Allah. Sweetnya. Abg Iym.. Tq for the post. :') Tq to Kak Lynn la kn sbb igtkn dia. Hahaha :p 


The last thing that i get for my birthday is a video from kak Tyka a.k.a Cik Chibie. Heeee. Tq Kak Tyka. So sweet tau :*

When Mama and Ayah wished my birthday, it is just the best wished ever ♥ Parents are the best person in the world.When my siblings wished my birthday , i know that i'm still important for them. When your sweetheart wished your birthday, it is just the sweetest wished ever. When your idols wished your birthday, you know that they notice about you at all the moment. When your best friends and you friends wished your birthday , you know that they still care about you. When stranger wished your birthday, you know that they are just being nice to you. Again thanks for all the sweet wishes from all of you. ♥ Am officially 15 years old. Alhamdullillah. Terima kasih to all of you cuz make my birthday more special than it should be.