Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Time is the longest distance between two places.

Assalamualaikum. Hmm.. 3 April 2013 .. Dah 1 year 2 months 3 weeks and 5 days kenangan terindah itu berlalu pergi.. YaAllah..

Saya rindu.. Rindu semuanya. Lately ni saya selalu teringat mereka.. Tiap2 malam nges.. Hati dh tk bole tahan untuk menunggu lagi. Apakah aku tidak dpt menerima takdir ? Adakah aku sedang menolak takdir? YaAllah Amani.

Tengah2 malam ni saya pergi baca post2 dkt facebook yg lama.. blogpost..twitter..Ya Allah. rindu ni makin membuak.. I cant control my tears anymore. Saya tewas..tewas dgn kekuatan yg sye ade selama ni. Saya tk thu kenapa saya tak boleh tunggu lagi .. saya tk thu kenapa kesabaran saya hilang mcm tu.. Saya tewas dan sye putus asa.

Bila lagi saya nk jmpe mereka? Lagi 7 bulan? Ya Allah... mmg bukan bertahun lgi..tapi 7 bulan..tetap lama.

Selama setahun 2 bulan 3 minggu dan 5 hari ni.. Banyak benda terjadi.. Ramai kenalan yg sye hilang...dan ramai org baru muncul dalam hidup sye. Sye syukur.. Sbb sye tahu setiap apa yg terjadi ada hikmahnya. Saya dh belajar benda dlm masa setahun lebih ni. Saya menjadi seorg perempuan yg berpikiran matang..tpi kdg2.. sye tk kuat.. tk kuat yg jdi org yg pikiran matang dan positif.

Saya rindu.. rindu dengan kenalan yg sye hilang.. Kenapa mesti kami bermusuh? Kenapa? Ya Allah.. Apakah ini semua? Mmg apa yg dorg buat kecewa kn sye...menyakitkn hati.. tapi kemarahan saya.. hanya sekejap.. Kemarahan saya tewas kerana hati saya yang terlalu sayangkan mereka. Sepanjang sye pikirkn pasal ni.. Now sye thu... yang... SOME PEOPLE JUST CAN STAY IN YOUR HEART BUT NOT IN YOUR LIFE.

Rizal, Kak Syida, Kak Nix, Hans, Ob, Aar,Iym dan Mierul. Dari mereka bermula segalanya. Saya amat rindukan mereka. Saya amat rindukan kenangan 8 januari kami. Setiap kali teringatkn balik..saya tewas dgn air mata saya.. Tapi tk semua kekal dengan saya.. Saya amat rindu kan Kak Nix, Abang Caramel, Abang Comel dan Abang "sengal2 poyo".

Rizal - Awak.. Saya bersyukur.. dri mula kita rapat smpai sekarang..awak tk tinggalkn sye..Awak ade untuk saya... Saya bersyukur kita dpt pertahankan relay kita yg hanya mengandungi berbakul bakul rindu di dalam hati. Ya Allah.. Rindunya saya pada awak.. Awak tolong.. Tolong jgn tinggalkn sye dan tunggu kepulangan saya..Saya berdoa dan mengharap agar awak cinta terakhir saya dan semoga kita akan menjadi pasangan yg halal dan setia hingga hujung nyawa .

Kak Syida - Akak.. terima kasih kerana sentiasa ada untuk saya.. 24/7 akak selalu dgn saya.. Susah sesah, pahit manis, gembira sedih.. You're always with me. Sye tk thu mcm mana nk bls jasa baik akk.. Akak sye syg mcm kakak sye sendiri. Sye tk pernah anggap akak sebagai kakak angkat sye..Bagi saya.. Akak adalah KAKAK KANDUNG saya sendiri. How i wish i have a real sister like you. :') Setiap saat sye bersama akak...saat2 itu la yg akk menjadi kenangan antara kita berdua.

Abang Caramel - Saya terasa yang sye mmg betul2 kehilangan DIA yang dulu. Kemana Abg Caramel sye yg sygkn sye? Yg selalu ada untuk saya? Mana Abg Caramel yg selalu ada untuk KAMI? Yg selalu bagi nasihat pada KAMI? Mana Abg Caramel yg selalu layan KAMI semua? Mana dia? MANAAA?!! Ya Allah. Kenapa drastik sgt perubahannya? Saya harap saya akan dapat Abg Caramel saya yg dulu balik..

Abang "sengal2 poyo" - Abang..Saya thu.. dlm hati abg tu.. ade terpendam satu kemarahan. Kemarahan yg tuju pada saya. Abg sye thu abg marahkn sye.. Sye thu sye ade buat silap even abg ckp sye tk der silap. Abg... klu betul ade yg tk kena..jgn jauhkan diri dari sye.. Abg thu tk .. perit sgt hati ni bila dpt thu .. saya di UNFOLLOW oleh abang.. Tpi sye tk pernah nk pertikaikan.. Sbbnya sye thu sye ade salah.. sbb DIA kan abg ? Tk per la. Satu je sye nk abg tahu.. Mcm mana pon abg treat saya.. Sye ttp syg abg.. Abg ttp abg kepada saya. Eventho sye thu sye bkn adik abg lagi.. Bkn lgi adik yg abg sayang..

Abang Skyler - Terima kasih kerana menceriakan hari saya. Walaupon status saya hanya PEMINAT pada anda. Tpi pde sye... anda lebih dri seorang idol dri saya.. Anda seorg abg kepada saya. Tpi sye thu yg anda tk thu tu semua. Tk per la pada saya..cukop hanya sye yg thu... Sye tk berhak nk mintak tu semua. :')

Abang Bambam - Abang.. terima kasih sebab..sebab ada untuk saya.. sebab dtg menyinari hati sye yg sakit sbb DIA. Abg saja yg paham ape yg sye rasakn. Abg saja yg mampu menguatkn balik hati ini.Terima kasih sbb terima saya sebagai adik abg walaupon sye tk pernah mintk dijadikan sebegitu. Terima kasih jgk sbb percayakan saya. Semoga tiada apa yg menghalang hubungan adik dan abg kita ni. Amin.

Dari 11 orang hanya 4 orang yg bertahan dgn saya. Pada saya mereka sgt penting. :')

Saya jgk ade kenal org2 bru.. Ramai sgt..

Kak Hanis, Kak Lynn, Kak Erin, Kak Nia, Kak Tyka, Kak Una, Abang Ewan, Kak Nini, Kak Mira, Kak Taz, Mahad, Kak Mimie, Kak Fatin, Kak Leha dan ramai lagi. Mereka sgt berguna dlm hidup saya. Sayang mereka.

Dalam saya terlalu pikirkan hendak balik ke Malaysia jumpa mereka.. Saya terpikir.. bila saya dh balik ke Malaysia.. Mcm mana dgn Clara & Raquel? Terlalu banyak kenangan manis saya bersama mereka.
Kenapa? Kenapa saya diduga sebegini ? Saya dh tk kuat.. Tk kuat..

Ya Allah hanya padamu dpt ku berdoa. Aku mengharap agar tiada lagi yg apa2 berlaku yg menyebabkan permusuhan dalam hubungan ini. Percepatkanlah pertemuan ku dgn mereka ya Allah. Dan sampai kan rindu ku kepada mereka. Semoga mereka merasakan rindu aku yang tidak dpt lagi simpan di dalam hati ini.

Setiap saat, minit,jam,hari,minggu,bulan dan tahun bersama korang.. Itulah yg akan menjadi kenangan yang akan kita kenangi. Saya janji..Saya akan jdi relay kita baik2. Dan sye berdoa agar..tiada apa yang akan menghalang lagi.. Ya Allah tabahkan la hatiku...