Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Sentap dan terasa. Kenapa?

Sentap? Terasa? Kenapa? 
Pernah tak korang rasa jeles/iri hati/takut bila orang yang korang minat dan dia tahu korang peminat setia dia ada peminat yang baru? 
Saya pernah. Dan itulah perkara yang sangat saya tak suka.

Saya tak tahu kenapa, tpi masa benda ni berlaku saya rasa saya kehilangan semuanya..Saya rasa takut..takut akan dilupakan dan ditinggalkan seperti mana saya rasa pada Mr A.
Setiap kata-kata dia pada peminat baru dia buat saya rasa tenggelam. Yer la. Saya dh rasa dipinggir oleh dia.  Sejak tuh saya mengambil keputusan nak berjauhan diri dari dia. Dan ia saya berjaya buat itu dalam tempoh masa yang lama.

Semasa saja sedang ignore dia, dalam masa yg sama.. Saya pikir.. Kenapa saya perlu rasa mcm ni? Kan bagus dia ada fans baru? Sebabnya itu la petanda yang dia dan groupnya makin berjaya. Dan bukan ke dia pernah ckp yang saya tetap istimewa untuk dia? Tpi istilah istimewa saya dh tk boleh percaya waktu tu sebabnya saya terlalu terasa hati dgn tindak tanduknya bersama fans yang baru itu dan saya terasa seperti ada pesaing. 

Kak Syida dan Abg Dun nasihatkan saya. Dia ckp kenapa saya perlu rasa mcm tu? Sedangkan saya mmg sentiasa istimewa buat dia. Tpi kata kata tuh semua saya tk boleh nk terima sebabnya hati saya dah terluka sgt. 

Cukop 3 minggu saya ignore dia..tetibe dia tegur saya. Dan ya..saya tk boleh ignore dia bila dia dh tegur saya. Dan saya pon layan. dan kata kata dia membuat saya makin gembira. Tk thu kenapa. Kata Kak Syida saya tetibe jadi berani sbb dh kena lecture dgn abg Dun malam tu. Kebetulan dia online lama sgt dan saya pulak masuk class lambat.. Saya nk amik keputusan nak terus terang dan luahkan segalanya pada dia. 

Jujur saya cakap, saya bukan la seseorg yg berani nak bgtau org yg sye terasa hati dgn org tu.. Tpi kenapa dgn dia saya berani? Saya pon tk thu kenapa. Dan masa saya IM dgn dia.. saya ngaku saya nerves. kenapa? yer la even saya rapat dgn dia.. pada saya hubungan saya dgn dia hanya artis dgn fans saja. Sbb tu saya tk berani sgt nk terus trg dgn dia. Alhamdulillah la saya berani jgk bagitahu dia.

Semasa saya IM dgn dia.. Saya gelabah semacam ..tpi dia cool je. Saya luahkan segalanya.. dan jawapan dari dia.. membuat saya tersenyum.. dan lega. hanya Allah je tahu betapa gembiranya bila saya baca IM dia tu. Dan pada hari yg sama jgk..Saya berani tnya dia... Saya tnya dia siapa saya dalam idup dia..dan apa dia anggap saya.. dan dia ckp.. dia anggap saya as ADIK dia. YaAllah.. Saya rasa seakan terkejut.. Yer la selama ni saya tk prnah expect dia anggap saya mcm tu. Saya igt saya hanya dgn dia..hanya hubungan fans tegar dan idolnya. Tpi tanggapan saya salah.

Jujur saya cakap... dalam kegembiraan tu saya ragu2..betul ke ni semua? Atau dia hanya berkata begitu kerana ingin mengambil hati saya sahaja.. Tetapi tipu klu saya ckp sye tk suka bila dia ckp cmtu. Suka gila dan rasa bersyukur...

Esoknya something happened. And disebabkan itu saya dapat rasa yg dia betul2 anggap saya mcm adik dia. Tpi tk perlu la saya cerita semuanya biarlah saya simpan sendiri. Apa yg saya boleh ckp.. ialah dia bagitahu saya..kalau saya ada apa2 masalah sye kenalah share dgn dia.. Kata adik dan abg.

Ya Allah sejak hari itu.. saya rasa semangat sgt. Terima kasih ya Allah atas segalanya dan kau dh bagi pentunjuk untukku. Tk sangka harapan aku selama setahun lebih ni .

To Abg H.. Terima kasih bnyk2 sbb dh anggap saya as your adik. And terima kasih sbb dh bagi seluruh kepercayaan abg pada saya. And now.. You and Abg Dun are my awesome brother... Dalam 10 org.. Hanya 3 dari korg yg percayakan saya... siapa lagi sorg tu? Abg Purple. Tpi sye tk lah rapat dgn Abg Purple tu.. Hanya dgn Abg H dan Abg Dun..Akan saya igt kata2 abg sampai bila-bila...

Tak lupa jgk terima kasih buat Kak Syida & Abg Dun yg sudi dgr luahan saya psl Abg H. Hehe
And now i know..I deserve to be your lil sis abg H. :') 

The brightness of the happiness is you Abg H. :)