Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Perpisahan akan datang

3rd June 2013. Hello June. Ehh Dh 3rd June dh.. Hmm Cptnya masa berlalu..
Kalau tahun lepas aku dengan Clara happy sgt sbb dh sampai bulan June. Yer la .. Clara mmg tunggu sgt bulan June ni sbb bulan June adalah birthday AAB. Tahun ni? Birthday AAB pon Clara lupa. *sigh*

Last year.. Everything was perfect.. Kalau nak imbas balik kenangan saya dengan Clara mengenai Max 24:7 .. Perghhh.. Mmg tk tersenarai.. Too much sweet memories..

But then.. bila summer holiday.. Clara balik Brazil... Everything changed.. *sigh*
Semua dh tk mcm dulu.. Keadaan jadi makin lain... lain sangat..

Tak apa la.. Ada hikmahnya disebalik semua ni. Saya tk bole nak pertikaikan takdir yang Allah dah tetapkan untuk saya.. Saya redha dan terima dgn hati yang terbuka..

Rindu? Itu normal. Setiap orang akan merindui sesuatu yang telah berlaku..

Tahun ni.. me and Clara tk excited pon nk msk bulan June.. lagi makin sedih lagi ada.. Sebabnya? Sbb tarikh kepulangan saya ke Malaysia makin dekat...

Sesungguhnya saya tk bersedia lagi untuk tinggalkan semua kenalan saya di Holland. Terutama sekali.. CLARA dan RAQUEL. Mereka lah yg ada dgn saya dari awal saya di Holland dan sampai skrg...



Saya ada banyak kenangan pahit dan manis bersama mereka.. Tak mungkin saya akan dapat tinggalkan mereka dgn begitu saja... 

Bukan senang nak hadapi ni semua.. Kalau dulu..saat saya buat pertama kali ke Holland.. Saya tk sedih.. SIKIT pon tak sedih nak tinggalkan Malaysia.. Sbb masa tu saya tk kenal lagi erti PERPISAHAN yang sebenar...

But then.. bila dah semakin besar dan semakin matang.. Saya dapat pahamii dan rasai detik perpisahan yang sebenar.. Semakin terasa yang detik perpisahan saya dengan mereka semakin hampir..
Saya perlu tinggalkan mereka .. buat jangka masa yang lama.. atau mungkin tinggal selamanya? Saya tk thu bila lagi saya akan jumpa mereka.. 
Sesungguhnya.. perpisahan ini sangat memeritkan.. 

Disebalik kesedihan ini.. Saya tetap gembira.. gembira sbb saya akhirnya akan pulang balik ke tempat asal saya... MALAYSIA.. 
YaAllah tak sabarnya nak jumpa semua orang.. 
Dear Amani,
Hargailah setiap saat yang kau ada bersama mereka.. Kerana 5 bulan itu bukan jangka masa yang lama. Jangan kau bazirkan masa 5 bulan ini dengan tangisan air mata yang tk mungkin akan cipta satu kenangan manis bersama mereka.