Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Happy first anniversary AROSE. - Bintang Hatiku

Assalamualaikum. Hey. Dh 17hb ni. Maknanya dh seminggu puasa. Alhamdulillah.

Tengok tajuk pon dh thu post ni nak cite psl apa kan? Hehe. Sebenarnya anniversary Arose semalam. 16hb. Tapi AMANINA AZIZAN ni dia igt 17hb. Haish Amani mcm mana bole terlupa?
Kak Syida dh igt dh 16hb. Tpi saya ckp it's on 17 July. Alaaaaa. Tk per la lagipon on that day semua busy. So kita celebrate sehari selepas anniversary boleh jgk kan? Hahaha

Sebenarnya..saya tak sangka yang Arose ni dh bersama setahun. Bulan May yg lepas saya mula la imbas balik kenangan lama lama tuh. Lps tu dkt blogpost saya yg lama tu ada tarikh first time Arose ditubuhkan. Pikir pikir balik eh dh nk setahun. Alhamdulillah.  >Fly to the past<

Pejam celik pejam celik dah setahun kami bersama. Rasa mcm tk percaya pulak dh setahun. Rasa mcm bulan lepas baru kami bersama. Haha

Mcm mcm benda kami lalui. Pahit manis. Hehe Satu je kami belum 'buat'. Hangout berlima and our group photo. Ala dorg tunggu adik dorg yg tinggal jauh diperantauan ni haaa. Klu tk, dh lama plan jumpa berlima. Korang sabar tau ! Amani dh nak balik dh ni. Tpi jgn pula Amani dh balik tiba2 semua tk nk jmpe. Mau Amani menangis tak berlagu nanti :p Hahahahah.

Malas nk ckp bnyk2 mari kita teruskan cerita kita ke bab yg seterusnya.

A - Eh A tu tentu Amani kan? So buat apa cerita psl diri sendiri.

R - Rizal. buah hati jantung pengarang blablabla . Hahahahah Senang cerita ckp dia Candy boy saya. Tk nk la cite mcm2 psl dia. Nanti ada yg nk amik dia dri saya. K poyo. Hahahhaha Saya dh kenal dia lama dh. Dari 2011. Sebab dia jgk la saya kenal semua org. Thanks awak. Dia ni sejak2 dh abis SPM lps tu dpt kerja. Busy dia perghh kalah perdana menteri. Buat org rindu je. Kadang kadang rasa sunyiii je. Tpi saya kena paham dia kerja bukan pergi ENJOY. Dlm masa setahun bersama Arose ni tk ada yg bnyk benda bru saya tuh psl dia. Yer la dh kenal lama. So saya dh bnyk tahu psl dia. Dan dia pulak dia kekasih hati. Mana tk nya. Hehehe

O - Abg Ob. Abg Long dalam Arose. Honestly dalam setahun bersama Arose ni, saya bnyk tahu benda baru psl dia. Klu dulu saya tk pena nk amik thu sgt psl dia. Yer la mana nk pandang sgt kan asyik AA dgn HR jeeee :p Hahahah  Kiranya dgn Arose ni saya dpt kenal abg saya yg sorg ni lebih dalam. Cewahh ayat. Haha. Dalam masa setahun ni so far cik abg sorg ni selalu buat saya tersenyum. Saya paling tk suka bila dia busy sebabnanti rindu berbakul bakul. #JujurNi Hahahaha. Tpi tuh kan kerja dia mana bole nk halang. Btwy tk nk ah cite bnyk2 psl dia. Sbb ramai stalker. :p Hahahah

S - Kak Syida. Alah dh bnyk ckp psl kak syida ni haaa. Nanti krg dia DM mcm biasa ckp " As usually nama akk ttp ada" Hahahhaa. Mcm biasa tiap saat tiap minit tiap jam tiap hari tiap bulan kak Syida la yg ade dgn saya susah senang. Dia la slalu ada untuk cairkn balik ego saya yg dh tinggi menggunung kalau geram dkt salah satu Putera Arose. Dia kuat bebel , kuat nasihat and paling penting kuat nges. :p hahah sama mcm adik dia. Yang paling penting kakak saya yg sorg ni seorg yg kuat. Kuat dalam hadapi semua benda.

E - Last one. Abg Ewan. Abg yg sgt lembut hatinya. Saya baru je kenal abg ewan ni. Anniversary kami bulan lps. Haha. Biasalah Arose ni ditubuhkan pon sbb time tu bru lps kenal dia. Hehe. Sama mcm abg Ob sebab Arose jgk la sye dpt kenal Abg Ewan lebih dalam. Satu je yg sye tk pena paham dgn abg saya sorg ni. Kenapa klu dia moody.. dia akan moody SEHARIAN. Haha. Sampai org lain tkut nk tegur. Kdg2 nk tegur kena pikir seribu kali . Abg Ewan ni kalau dalam bab marah. Perghh mmg TERBAIK. Bole dpt award. Pernah sekali kena marah dgn abg ewan kan sampai Amani seharian tk nk tegur dia. Tunggu dia pujuk punya pasal. Hahahah Lps tu abg ewan ni suka beduk adik adik dia. Dh tk syg agaknyaaaa :p hahaha

Sekarang ni banyak dh berubah actually. Masing masing makin busy . yer la semuanya bekerjaya. Lagi2 Putera putera Arose tu. 3 3 bekerja. Lain la princesses Arose ni. Dua dua study. No wonder klu saya dgn kak syida je yg slalu ade. Yer la dh la masih student nak nak skrg both of us tgh cuti dua bulan. Mmg kerja merempat dkt TL la gamaknya. Hahahahahhaa.

Rindu tu ttp rindu. Siapa tk rindu wooii? Cer ckp? Tpi nk buat cmne. Dh ini jalan hidup kami. Apapon saya ttp bahagia dgn Arose walaupon kami tak pernah jumpa berlima. Saya hargai semua kenangan yg saya ada bersama Arose. Kenapa manis disimpan buat tatapan disaat rindu berbakul bakul dkt dorg. Kenangan pahit pulak jadikan satu pengajaran. Walaupon kdg2 tk suka nk igt balik tpi.. itulah yg terjadi. mana bole nk putar lagi.

Terima kasih Arose for everything. Hope our "family" relation last long till the end of our breath.  Amin

P/s - Abang abang dan kakak ku sekalian cepat cepat kawin eh. Kbaiiiiiiiiiiiii. Haha.


Gambar tak ada motif. Ok bye. Hahahahhaahaha.