Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


This might be my last summer holiday in Holland

Assalamualaikum. hai semua. Sihat? Mcm mana puasa? *Ah mcm aku boleh dgr je ade org jwb ke tak soalan aku. Jgn perasan retis Amani oiii. -_- *

Tadi pergi sekolah ambil result. Debar debar rasanya. Nerves sgt pasal result sampai terbawak bawak ke mimpi semalam. Mana taknya last result kot. Nak result tu nk bawak balik ke Malaysia. Nak guna untuk apply sekolah di Malaysia. Winkwinkwink. Saya dh nk balik Malaysia. Yeay !

Saya sampai2 je sekolah. Jumpa kawan. Wah gembira sgt. Mana taknya seminggu cuti. Seminggu tk jmpe. Mestilah rindu. Siapa tk rindu kawan wooooiiii? Hahaha. Lps tu ada ucapan dri pengetua and blablabla. Bila tiba masanya nk dpt result tu.. berdoa sungguh2 ni. Yer la tk nk fail. Tk nk kecewakn parents saya. Bila cikgu panggil " Amanina Azizan " berdengup jantung. Lps tu cikgu ucap mcm2.. saya curi2 pandang result. Dh nampak. TERSENYUM LEBAR. Ya Allah betapa happynya saya. Syukur Alhamdulillah saya pass semuanya. Dan saya dpt capai level yg saya dh target dari awal tahun.

Jujur saya cakap, tahun ni saya mmg struggle habis habis. Saya study 24 jam. Ok tipu tk 24 jam. Tpi saya more kan study dari internet. And YES SAYA BERJAYA. Saya rasa tk sia sia usaha saya selama ni. Kalau tahun lps saya bnyk main tpi thun ni mmg saya serious dgn study saya. Ya Allah terima kasih kerana kau permudahkan urusan ke selama ini.

Tak henti tersenyum sbb saya happy sgt dgn result saya. Bkn nk bangga sgt. Tpi saya rasa ni lah pertama kali saya betul2 serious dgn study saya and saya dpt result mcm ni. Dulu masa sekolah rendah pon saya bnyk main2. Walaupun saya slalu study tpi tk pernah study hard mcm mana yg saya buat tahun ni. Syukur Alhamdulillah.

Eh. Bnyk ckp pulak saya ni. Haaa nah ni gambar result saya.


Ok ok saya tahu ramai tak paham mcm mana nk baca result saya. 
Let me explain it. 

Nederlands taal - Dutch
Duitse taal - German
Engelse taal - English
Wiskunde - math
economie - economy
Lichamelijke opvoeding - sport
informatiekunde - ICT
beeldende vorming - seni visual
dans - dancing
mens en maatschappij - geo/history
mens en natuur - science/bio

R1 R2 R3 R4 - Result 1 2 3 4
Vlijt is my attitude in the class. 
Sel - The exam. 

G - good
V - bwh dri good. Tk thu nk ckp cmne.
T - bwh dri V . Yeah my german is T tpi tk kesah sbb tk guna pon untuk ke next year. Lgipon this year bru dpt belajar german.


"Fantastic done this schoolyear ! Awak dapat ke peringkat yang seterusnya. 3KE. "

Ok 3KE tu. Sector economy dan 3 tu menujukkn yg saya dh masuk ke level yg ketiga. Dia ada 4 level. So kiranya saya dh nk msuk senior world. Tpi skrg ni kira saya dh msuk ke alam pra senior.

Terima kasih dkt cikgu cikgu saya yg bnyk bagi sokongan dkt saya, yg bnyk bg tunjuk ajar.
Terima kasih jgk dkt family saya, semua kakak-kakak, abg-abg angkat saya dan kawan kawan saya sbb bagi dorongan dkt saya untuk terus berusaha ke puncak kejayaan.

A special thanks to Kak Syida sbb selalu ada dgn saya disaat saya rasa saya mahu putus asa untuk study saya. Yer la struggle gila gila bole jdi stress and jdi cpt nk give up. Tpi kak syida la yg selalu nasihatkn saya supaya teruskn buat semua ni. Terima kasih akak. Saya syg akak sgt sgt.


And this Clara, me and Manuela. Tahniah untuk semua kawan kawan saya yang lulus. Hmmm. Dalam gembira... sedih jgk yer la tdi tu last school day lps tu kami dh cuti.. Dua bulan. Nanti dh tk jmpe each other sgt. Lps tu tk jmpe lagi dh kawan kawan lain. Ya Allah cptnya masa berlalu. Tak sangka tarikh yg saya nantikn tu dh nk sampai. Tpi tk mengapa saya masih ada masa. Yg penting saya kena gunakan masa tu dgn betul. 

Kak Hanis, igt tak masa awal thun 2012, Amani selalu ckp dgn akak.. Lambatnya lagi amani nk balik. Tpi skrg.. tak sangka dua tahun tu dh nk berlalu. Betul ckp akak. Pejam celik pejam celik. Dh nk tiba masanya. Akak tunggu saya ya.

Kak Lynn igt time akk ckp stop counting the days? Tpi rasanya skrg i will keep counting the days sebab tinggal berapa minggu je. Akak jgn lupa semua plan plan kita tau. And thanks for waiting me since last year.

My love, awak thanks sbb sanggup tunggu saya selama 2 thun. Lps ni kita dh bole jmpe. Awak jgn sedih sedih lgi tau. Ehh. :p *bkn selama ni saya ke yg slalu sedih. erkk* haha. 

Tak sabar rasanya nak jejak kaki di negara tercinta. nanti dh boleh jmpe semua org. Wahh rasa mcm retis pulak. Ok dh start poyo. hahah. Bye semua.