Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


Courage

Fuh.
Berhabuk.
Bila masuk blog always terfikir kenapala diri ni malas sangat nak update diary.
Banyak benda nak cakap.

  • Getback
  • Depression
  • Kalsom
  • Summer camps.

Semua ni nak cerita. Tapi kalau nak cerita dekat dalam satu post ni. Hm bapak la banyak. Hahah
Nak cerita mana satu eh ?
Or shall we begin according to the list above?
Ready? Haha
Takut teremotional pula.
Hmm...

Last post dekat blog ni sendu ya amat. Haha
Bila baca balik. Hmm I can still feel the pain. The pain that cant even describe to other people. Only those who's experience can relate.

So dekat post ni nak cerita macam mana boleh getback. After all those sendu post Alhamdulillah. Allah makbulkan doa dengan hadirkan dia kembali.
Nina pun tak tahu macam mana semua ni terjadi. Kalau dulu rasa macam lamanya sesaat nak berlalu tapi bila dh getback 1 hari boleh berlalu seakan sesaat. hehe over kan? haha

Jap eh nak igt balik macam mana semua ni berlaku. Hahahahah
Hm. Dulu Nina igt kami mmg dh tkde peluang. Jadi Nina amik step yg paling bodoh Nina pernah buat dlm hidup.
Nina punya desperate nak buat Ezzat jeles or sakit Nina cari orang lain. dan terima lelaki lain. Tapi full story tk bole dekat sini... Cumanya.. what I can say is.. after that Ezzat terus tweet "You're the first one who make the first step".
Time tu rasa yaAllah apa masalah kau kau dah la dah buang aku. Buat aku cam sampah salah ke aku nak cari orang lain.. tapi on the other side "yes padan muka kau"
Tapi start dari tu la kiteorg macam makin dekat balik as I still beg for him to come back and even worst I said sorry all over again because I didnt meant to hurt him.


Nampak kan gmbr tu? October 10 2018. 
Nina tak thu apa jadi. I woke up and terus dengar dia cakap " Sayang bangun. Jangan tinggalkan orang... Orang sayang awak" Time tu rasa clueless gila. 
Betul ke apa aku dgr ni?
Long short story, dari situ kiteorg getback.

After a week..
Baru Nina tahu yang I did suicidal attempt. :')
More story about this on next post.

 

Untuk awak, terima kasih kerana hadir kembali. Nothing can describe how grateful I am to have you back in my life. Now my life is complete again.