Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


25 mac 2011

adew ape dgn tarikh uh?penting sgt ke? yeah ! mmg pentinggg...sbb ape? sbb ary uh adalah ary special ku !!!!! yeahhhhhhhhhh!!!! its my bufdayyy !!!



yg ke 13 !! yeahhh...kowunk nk tao ape yg amani dh buat sepanjang ary jumaat 25 mac ini??? oke2..nk citer...pes pergi skool...
 
p/s : nie pic my real skool k...
 lepas uh..blaja lah cam bese...hehe..oh lupe..sebelum msuk klas..muke dh ditepek dgn make up. 


..ini sume kerja2 kwn2 skool ku..hahaha.....then...waktu pertama..ramai wish my bufday..hehe...terharu sgt..then waktu pertama dh abez....now...waktu kedua plaxx..lets patry bebeh..haha...
then...kiteowunk mkn lah kek ckp2....then tetibe kene owunk yg aq suke..n dh sebulan x ckp dgn dye..tegur aq.. dye ckp.. (hey...happy bufday...thanks sbb bg adiah n bawak kek uh... n kenapa kaw baek sgt ary nie ekh?) tp dye ckp dalm bahse dutch lah..hehe...amani ase..soklan yg dye tanye uh cam soklan bodo..yer lah..dh bufday kite..kene lah happy2...hari nie dtg skali jek stahun so kite kene hargai.. ::) balik pade cyter..then dr skolah..pergi lah jalan ramai..sampai ke pameran uh..huishh..bez..pameran n activity psl pe?psl cita2 kite....tok mase dpn kite..besttt....then..ade dlm kepenatan..ade klas swimming...
hah...2 jam tunggu...nk tunggu sampai 2 30...x per...tetibe kene sergah ngan my bf..hehehe....dye x gi swimming..sbb kene gi pameran uh..my skool dh pergi..tiba giliran dye plax pergi...then..abiz swimming...akk2 kuss..abg2 kuss..not my really akk n abg...ajak gi celeb my bufday dkt kfc ...
celeb my bufday kt situ..mmmgggg bezzzz...abg2 kakak2 kuss..thanks so much ! syg sgt kt kowunk..mmg enjoy lahh!!hehe...thn nie..mmg best gyler my bufday nyer celebration... love kowunk sume yg wish my bufday !!! syggg kowunkkk...muahxxxxx....sampai di sini saje...*dlm keadaan penat2..nk on9 jgk..tok my bestie..syg kowunk !  :)