Like A Dream
Princess Dimples♥

Diary Biodata

Every heart has a pain. Only the way of expressing it's different.

Mood : In love with Muhammad Ezzat Ezman bin Mohd Hairis

Daisypath Happy Birthday tickers

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”



Memories


Thank you Holland for giving me so many precious memories in my life. I won't ever forget all the memories. I will keep it safe in my heart.

5 Nov 2009 - 5 Nov 2014

“The scariest thing about distance is that you don’t know whether they’ll miss you or forget you.”


Daisypath Vacation tickers


Contact Me

: AmAnina Azizan
: @amaninaazizan
: @amaninaazizan

A warmful thanks

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Re-Edit: Amanina Azizan
Others:   


U hurt me or i hurt u?



Awak.. Hari ni hari sabtu.. Dah seminggu berlalu..YaAllah.. seminggu ni jgk.. saya rasa sye dh hilang semuanya awak.. Saya rasa saya dh hilang awak untuk selamanya..

Awak...Mcm mana awak boleh lupekn sye sng mcm tuh ? Kenapa sye tk bole?

Awak thu tk....semua org ckp sng je.. klu awak jodoh sye awak akn kembali and bla3.. yes sye thu tuh..Tpi sakit yg saya alami ni? Org rasa tk ? Tk kn. Sy yg rasa. Sye yg kena handle ni semua..

Awak thu tk mcm mna sakitnya bila awak tinggalkn sye mcm tuh.. Break on public then ckp mcm2 dkt public. Siapa yg SEBARKAN hal peribadi kita sebernanya? Awak kn. Oh Ya nvm. Awak tk pena buat salah.. Sye je always buat salah.

Awak sye thu...Yes sye sgt thu.. Sye tk pena bahagiakn awak kn? Tk pena kn awak? apa guna kite couple tpi awak tk bahagia..Tpi sye nk awak thu..selama saya dgn awak.. sye sgt bahagia. Yes awak sgt bahagia.

First time saya rasa sakit mcm ni..First time tau awak.. Sye tk bole nk hadapi ni semua.. Sorg2 lgi tuh.. Tpi saya cuba. Yes saya cuba...

Sya jauhkn diri dri semua org.. Awak thu kenapa? Untuk awak. Yes untuk awak. Semua kwn2 sye..kwn awak jgk..

Awak unfollow saya di twitter. First time sye dpt thu.. Saya menangis. Yes tetibe je air mata nk mengalir ni. Then sye tgk tweet2 awak. Semalaman sye nges. Saya salahkn diri sye sbb dh hancurkn ni semua. Setelah 8 bulan kite hadapi tpi sng2 je sye hancurkn..

Disebabkn awak unfollow saya.. Saya dh amik keputusan nk hilang dri ni semua.. So that org tk mention saya..then awak tk nmpak nama sye di timeline awak.. Fb sye dh deactive..awak tk kn nampak sye lgi dh dkt fb.

Max? Sye akn biarkn. Sbb apa? Sbb rasa AWKWARD bila semua ni terjadi. Terasa mcm sye ni jahat gila. Yes. Dpn PUBLIC pon saya rasa sye yg JAHAT. Yang salah yang itu yg ini. Semuanya saya.

Saya tk thu smpai bila sye akn mcm ni.. Peritnya teramat la beban untuk sye laluinya dgn sorg2.. Pikirkn awak setiap masa..kdg2 sye bole nges setiap masa.. dlm class waktu rehat.. dkt mana2 je...

Hari isnin lepas..sye post adiah awak.. Isnin dpn or selasa..awak dpt la adiah tuh..Cume sye mintk stu je.. Klu awak baca ape dlm tuh... Anggapla itu semua kenangan.. Yup kenangan.

Saya tk sanggup nk balik Malaysia dh. Tk sanggup nk berhadapan dgn semua org. Tpi enta la. Sye bole gila mcm ni.

Awak bahagia dgn org lain.. Sye hnya mampu melihatnya.. Dan sye harap..klu awak dh jmpe pengganti saya...Saya harap dia dpt jge awak dgn baiknya.. Sye tk kn mampu tuh semua... Tpi awak thu.. sye sentiasa menunggu awak.. walau ape pon.

Kalau awak tgk.. Dkt blog saya..still ade picca kita apa semua.. Sye tk sanggup nk remove. Yes tk sampai hati..Sgt skit untuk mendgr dan melihat. Tpi apakan daya.. saya seorg insan yg lemah..sgt lemah.

Klu awak nk thu..sye tk perlukan SIMPATI dri semua org. SGT TK PERLU ! Cuma hati saya makin sakit bila org tanya psl kita.. Kenapa mereka tk tanya awak? Kenapa sye? Awakk.. sye tk thu nk jwb apa.. Org tanya sye ok ke tk. Sye sanggup jwb OK. eventho sye tgh merana sorg diri.

Saya harap.. kenalan2 awak..akn jage awak sebaiknya..sbb sye tk mampu lalukannya.. :')

Saya masih sygkn awak. no matter what. :')